ביקורת מבנים –  מה שצריך לדעת

ביקורת מבנים דורשת מהנדסים מנוסים היודעים מה לבדוק ואיך לבדוק. זהו הליך הכרחי השומר עליכם כאשר רוכשים דירה חדשה מקבלן, ויש לו רלוונטיות גם בדירות מיד שנייה. 

אך מדוע ביקורת מבנים / בדק בית היא דבר הכרחי? 

ביקורת מבנים נועדה על מנת להגן עליכם. יתכנו ליקויים בדירה שזכותכם לדרוש מהקבלן לתקן. אך הבעיה היא שלא תמיד הם גלויים לעין. לעתים נדרשים מהנדסי בניין בשביל לגלות אותם. אם תגלו אותם עכשיו תוכלו לדרוש מהקבלן לבצע תיקונים. אם תתעלמו מהם, יתכן כי יעברו שנים עד שיופיעו הבעיות ואז כבר תצטרכו לתקן על חשבונכם. 

יכולות להיות סיבות שונות מדוע ישנם ליקויים. אולי כי הקבלן ניסה לחסוך בכסף או לחסוך בזמן, ואולי אלו הם סתם טעויות או תוצאה של עבודה חובבנית. אתם עומדים להשקיע את מיטב כספכם ברכישת הנכס ומגיע לכם נכס שהוא במצב תקין לחלוטין. ולכן את חייבים להזמין חברת בדק בית לצורך ביצוע ביקורת מבנים. זה פשוט הכרחי. 

יתכנו סוגים שונים של ליקויי בנייה, וגם הסיבות להיווצרותם וקיומם יכולות להיות סיבות שונות. הסיבות לא ממש מעניינות אתכם – זה בלתי מתקבל על הדעת ולכן אתם זקוקים לחברת ביקורת מבנים שתבטיח לכם שאין שום סוג של ליקוי בניה. 

תיקון ליקויי בניה עלול לעלות סכומי עתק, וזאת לאחר שהשקעתם סכומים אדירים ברכישת הדירה. למזלכם החוק מעניק לכם תקופת בדק ותקופת אחריות, אך חשוב שתגלו אחריות ותזהו את הבעיות הקיימות. אל תנסו לחסוך ולוותר על ביקורת מבנים. בדק בית יסייע לגלות את הדברים עכשיו ולדרוש תיקונים במסגרת תקופת האחריות. אם תנסו לחסוך עכשיו, אתם עשויים לשלם את המחיר על ליקויים שיתגלו בעתיד ולא יהיה אף אחד שירצה לקחת עליהם את האחריות. וזה באמת יעלה לכם סכום עתק לתקן. 

חברת בדק בית

ביקורת מבנים שומרת עליכם

חברת ארד בדק בית כמובן מאחלת לכם שהכול יהיה תקין ולא יתגלו ליקויים בדירה החדשה שרכשתם. אך על פי הניסיון שלנו ליקוי בנייה ישנם בלמעלה מ 80% מהדירות בישראל. חלקם נוגעים בעיקר לעניינים אסתטיים,אך חלקן מהותיות ופוגעות מאוד בחוויית המגורים. הן יכולות לגרום לעלויות תחזוקה גבוהות לאורך זמן. 

חשוב מאוד שתדעו מהן הזכויות המגיעות לכם ותדרשו מהקבלן לתקן כל ליקוי שהתגלה בנכס. עשו זאת בעזרת חברת בדק בית מקצועית ומנוסה. 

חברת ביקורת מבנים תספק לכם דוח מקיף ומפורט המכסה את כל סוגי הליקויים והבעיות האפשרויות. זהו דוח מקצועי הכולל התייחסות גם לסעיפים והתקנות הרלוונטיות לכל סוג של ליקוי. הדוח גם מתמחר את הנזק וקובע זמן סביר לתיקון הנזק. הקבלן מקבל את הדוח ועליו להחליט האם לתקן או לשלם לכם את הפיצויים. כמובן שהקבלן עשוי גם להתעלם, אך תוכלו לנקוט נגדו בהליכים משפטיים על סמך דוח ביקורת מבנים. 

ארד ביקורת מבנים

חברת ארד בדק בית מעניקה ללקוחותיה שירותים מקצועיים של ביקורת מבנים מכל סוג. אנו בודקים דירות, בנייני מגורים, בתים פרטיים ומבני ציבור. המטרה שלנו היא לאתר ליקויי בנייה וחריגות מתקנים בשלב מוקדם ככל האפשר. 

בזכות בדיקה מקיפה וזיהוי של בעיות, אנו יכולים להבטיח ללקוחותינו שהם יקבלו את מה שמגיע להם. כאשר משקיעים סכומי עתק ברכישת דירה, בוודאי שלא רוצים תקלות. ולכן חשוב לפנות אלינו לצורך ביקורת במבנים. במידה ויתגלו בעיות, כך תוכלו לדרוש מהקבלן לתקן את כל אותן הבעיות הקיימות בנכס. 

אנו עושים את הבדיקות בעזרת מהנדס בדק בית מומחה המכיר  את שיטות הבנייה, חומרי הבנייה והתקנים הקיימים. הוא יודע לבדוק את כל סוגי הליקויים הקיימים. 

כתבה מאת:  קידום עסקים בגוגל 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *