טיפול שורש מבנה וכתר מחיר הכי טוב

טיפול שורש מבנה וכתר מחיר עשוי להיות הוצאה גדולה. בדיוק כפי שאנשים שואלים לגבי מחיר של יישור שיניים שקוף לפני הטיפול, כך הם שואלים גם לגבי טיפול שורש וכתר. וגם כאן התשובה אינה חד משמעית ותלויה בנסיבות המקרה. 

לפני שנדבר על מחירים, בואו נזכיר כי מדובר בנושא בריאותי. אם השן הגיעה למצב שבו היא צריכה טיפול שורש, מדובר בבעיה שהיא גם כואבת וגם טיפול הכרחי. אחרת אתם תאבדו את השן. וזה יוביל להליך יקר יותר של השתלת שן.

אם ישנו צורך בטיפול שורש, לא תוכלו להימנע ממנו. מדובר בדלקת במוך השן הגורמת לכאבים חזקים ובלתי נסבלים. והדלקת הזו יכולה להתפשט אל הלסת ולהביא לאיבוד השן. אמנם כיום ניתן לבצע השתלת שיניים – אך המטרה לנסות להימנע מכך ולהציל את השן. השתלת שיניים היא הליך יקר ובעל סיכונים. 

טיפול שורש מחיר

אז בואו נדבר קודם כל על המחיר של טיפול השורש, ואחר כך על המבנה והכתר. השיניים שונות אחת מהשנייה במספר השורשים שיש להן, וכמובן במיקומן בפה. טיפול בשורשים הופך להיות מורכב ומסובך יותר כאשר ישנן יותר תעלות שורש בהן צריך לטפל (יתכנו עד 4 תעלות שורש). וגם תלוי במיקום השן, קל יותר לטפל בשיניים קדמיות. ואילו ככל שהן נמצאות יותר בעומק הפה, הבעיה קשה יותר לטיפול. ואלו הם דברים המשפיעים באופן ישיר על המחיר של טיפול שורש.

המחיר של טיפול שורש עשוי להגיע ל 1800 שקלים. אך זוהי אינה כל העלות. ברוב המקרים לא ניתן לסיים את הטיפול עם סתימה. השן חלשה מידי, ואיבדה גם את המראה שלה. ולכן יש צורך במבנה וכתר הנותנים לה חוזק וגם מראה חיצוני. הכתר צריך להיות יפה ואסתטי, וגם חזק. והדברים הללו אינם זולים.

יישור שיניים שקוף

טיפול שורש מבנה וכתר מחיר

לאחר שהסתיים טיפול השורש בהצלחה, ותעלות השן נוקו ונסתמו – מרכיבים עליהן שחזור זמני. השחזור הזמני אינו חזק ואינו יכול להישאר לאורך זמן. זהו רק פתרון זמני עד להכנת הכתר. יש צורך במבנה חזק לצורך תמיכה בכתר. אך כל מטופל מקבל טיפול בהתאמה אישית, יתכן כי יעשה שימוש ביתד המעגן את הכתר לבסיס השן. לאחר שהורכב המבנה, ניתן להרכיב עליו את הכתר.

הכתר עצמו מיוצר במעבדת שיניים, בהתאם למדידות שביצע רופא השיניים, ובהתאמה לצבע השיניים. טיפול שורש מבנה וכתר מחיר הוא כ 4200 ש“ח. אך יש לקחת בחשבון כי ישנם חומרים שונים בהם אפשר להשתמש, והדבר משפיע גם על המחירים. 

חשוב שזה יהיה חומר שהוא גם חזק מספיק, וגם מספק לכם מראה אסתטי יפה. בעיקר כאשר מדובר בשיניים קדמיות.

אמריקן סמייל

טיפול שורש דורש מיומנות רבה. יש צורך לבצע ניקוי יסודי של הדלקת ממוך השן, ומדובר באזור שאינו נגיש ולא ניתן לראות בעין. זה דורש עבודה עם כלים מיוחדים וסבלנות רבה. ניקוי לא יסודי יביא לכישלון הטיפול, ואינכם רוצים להגיע למצב זה. לכן כדאי לוודא שאתם עושים את הטיפול אצל רופא בעל ניסיון. 

אם אתם חוששים מטיפול שורש מבנה וכתר מחיר, אפשר לעשות השוואת מחירים. אך אל תתפשרו על האיכות.

אנו מזכירים לכם כי מרפאת אמריקן סמייל ברחובות עומדת לשירותכם עם מיטב שירותי רפואת השיניים. אצלנו במרפאה תוכלו לקבל טיפולים שונים הכולל יישור שיניים שקוף לבני נוער ולמבוגרים. טיפולי השתלות שיניים הכוללים מענה לבעיות מורכבות של חוסר עצם. וגם טיפולים שגרתיים כמו סתימות ומבחר טיפולים אסתטיים. אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה.

כתבה מאת:  קידום עסקים בגוגל

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *